זהו הרגש השולט במיליוני בתים בימינו, מכיוון שמשפחות רבות מתכוננות לסבירות נוספת שתגיע לסמסטר נוסף של למידה וירטואלית בגלל מגיפת הווירוס הקורנו.

לרוב המשפחות הללו, הלמידה המקוונת שהם סבלו באביב הייתה סבירה במקרה הטוב, תוצאה של בתי ספר ומחוזות בתי ספר כדי להתאים את תכניות הלימוד שלהם פנים אל פנים לסביבה המקוונת.

הפעם נראה שכולם נחושים בדעתם לשפר את החוויה.

עבור התלמידים זה יכול להיות פחות שיחות זום משעממות, שיעורים מעניינים יותר והזדמנויות לבנות אחווה עם חברי כיתה חדשים. עבור הורים זה יכול להיות פחות ציפייה למלא את תפקיד הפרוקטור או המנחה, וגמישות רבה יותר להיות מסוגלים להתמקד בעבודות שלהם. עבור מורים, הגישה החדשה, בתקווה, תתורגם ליכולת גבוהה יותר לחנך במקום לאלף את הטכנולוגיה.

כמובן, כל זה לא יכול לקרות בוואקום; אפילו ההורים העמוסים ביותר צריכים לנקוט צעדים בכדי להציב את משפחותיהם במצב. הנה, אם כן, שבעה טיפים לשיפור סמסטר הסתיו של למידה וירטואלית טוב יותר מהאביב.

לארגן, לארגן, לארגן

בהתחשב בכל הכאוס שמתגלה מדי יום בבית שלך, הסדר הוא חבר שלך. עבור רחל רוזנטל, מומחית ארגונית ובעלת חברת רחל וחברה, חברה המארגנת מקצועית בסמוך לוושינגטון, D.C., משמעות הדבר היא יצירת מרחב ייעודי לכל דבר – במיוחד בעזרת ספינות ארגוניות חדשות ומכשירי תיוג מותאמים אישית שיעזרו לבצע את העבודה.

"כאשר הסביבה הפיזית של הילד מסודרת זה מאפשר להם לעשות עבודה טובה יותר", כתבה בהודעת הדוא"ל האחרונה. "אני מאמין שארגון פיזי מוביל להתארגנות נפשית, ושהארגון הוא מרכיב מרכזי בהבטחת בית הספר הווירטואלי הוא פרודוקטיבי יותר בסתיו מאשר היה באביב."

רוזנטל הציע להורים להעצים את הילדים ליצור סביבות עבודה אינדיבידואליות ועצמאיות נטולות עומס והסחת דעת, גם אם זה לא חדר נפרד. כמה כלים ארגוניים שימושיים ביותר להשגת יעד זה, היא ציינה, כוללים פחי נייר, שומרי כבלים, מדפים למחברות וכוסות לטושים ועפרונות רופפים.

היא הוסיפה כי על ההורים לנסות לא לבצע מיקרו-משרה של עבודה מסודרת; במקום זאת היא המליצה להורים לספק לילדים את הכלים והמרחב לסדר את הדברים כמו שהם רואים לנכון.

"ארגון הוא דרך חיים ולא אירוע חד פעמי", אמרה.

פרסם לוח זמנים

אחת הדרכים לשמור על ילדים מסודרים לאורך כל היום: פרסום לוח זמנים כדי שילדים יידעו מה הלאה.

זה בדיוק מה שרוב המורים עושים, במיוחד אלה שמבלים את ימיהם בחינוך תלמידים מתחת לגיל 10.

ייעד אזור למידה

אפשרות נוספת לסייע ללומדים וירטואליים להישאר מסודרים: בניית סביבת עבודה חדשה לחלוטין מאפס.

עבור הורים מסוימים, פירוש הדבר יכול להיות יצירת חלל או גומחה בחדר שינה רזרבי. עבור שרון וג'סטין פלורנטין, הורים לילד בן 9 באבינגטון, פנסילבניה, התשובה הייתה להמיר סככה עומדת בחופשיות בחצר האחורית לכיתה.

תקשרו עם המורים

אחת הזיכרונות הפופולריים ביותר שהתרוצצו באינטרנט באביב של השנה, תיארה אם מסתובבת בפארק ומשוחחת עם עצמה, עם הכיתוב: "ועידת מורים להורים."